دومین اردوی ورزشی-پرورشی و تفریحی تابستانی

دسته بندی: اخبار مدرسه، فعالیتهای پرورشی | توسط : مرتضی زاهدی | 1403/05/11

گزارش دومین  اردوی ورزشی – پرورشی و تفریحی تابستانی ، در نهم مرداد ماه هزارو چهارصدوسه

    بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی دبیرستان،  دومین  اردوی تابستانی در روز سه شنبه مورخ 1403/05/09 ، در مجموعه ورزشی یزدان  در تهران برگزار گردید.

  در ساعت 13:30 دانش آموزان عزیز در دفتر معاونت پرورشی مدرسه  ( نمازخانه ) ، جهت توجیه قوانین و ضوابط اردو ، همچنین  لزوم و  اهمیت رعایت ایمنی و بهداشت،  با توجه به شرایط و حساسیت های اردوی مذکور حاضر شدند.

 پس از  ارائه آخرین نکات و شرایط و شنیدن صحبت ها ، و پاسخ سوالات  ، دانش آموزان عزیز  برای سوار شدن به وسیله نقیله مورد نظر ( اتوبوس )، راهنمایی و هدایت شدند.

بعد از استقرار عزیزان دانش آموز  در اتوبوس ، با توجه به اهمیت موضوع ،  پس از استماع صحبت های لازم و بیان لزوم رعایت ایمنی و بهداشت  فردی و عمومی،  به محل مچموعه ورزشی یزدان ( استخر ) ، عازم شدند.

پس از حضور درمجموعه مجهز ورزشی ( استخر یزدان )،  دانش آموزان جهت پوشیدن لباس های مناسب شنا ،  به  رختکن هدایت گردیدند.

پس از  هماهنگی لازم با مربیان تربیت بدنی ( ورزش ) ، همچنین مسئولین محترم مجموعه  اعم از مسئول محترم استخر و مربی محترم شنا و عضو محترم غریق نجات مستقر در استخر ، دانش آموزان عزیز به داخل  استخرهای مچموعه هدایت و راهنمایی شدند.

    پس از ورود عزیزان  دانش  آموز به داخل مجموعه ، در طول حضور این  سرمایه های عرصه علم و دانش ، سرکشی های مرتب و منظم ، و هماهنگی لحظه ای برای حفظ ایمنی ، سلامت و بهداشت ،  اخلاق و آداب  ، و .... بین معاونت پرورشی و مربیان عزیز و مسئولین محترم مجموعه ، همراه  با حساسیت خاصی انجام می پذیرفت . تا عزیزان خانواده های محترم،  که به امانت نزد ما بودند ، در شرایط ایمن به ورزش مفرح و هیجان آفرین  شنا بپردازند.

این اردوی تفریحی – ورزشی – فرهنگی در ساعت 15:30 و  در فضایی آرام و ایمن در مورخه 1403/05/09 ، و پس از  پذیرایی از عزیزان ، به لطف خداوند منان  در سلامت کامل همه عزیزان اعزام شده به این اردو ،  پایان پذیرفت .

 پس از رسیدن عزیزان دانش آموز  به مدرسه ،  جهت ازریابی  و جمع بندی از نتیجه و تاثیرات این اردوی مفرح و با نشاط ، نکاتی اخلاقی و از باب ایمنی و .... برای عزیزان بیان گردید.