اولین اردوی ورزشی ،پرورشی و تفریحی تابستانی سال تحصیلی 1404-1403

دسته بندی: اخبار مدرسه، فعالیتهای پرورشی | توسط : مرتضی زاهدی | 1403/05/03

گزارش اولین اردوی ورزشی – پرورشی و تفریحی تابستانی 1403 دوم مرداد ماه

     مطابق مصوبه شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری  دبیرستان ،  مقررشد اولین اردوی تابستانی در روز سه شنبه مورخ 1403/05/02، با برگزاری مسابقات فوتسال در مجموعه ورزشی پنها در تهران صورت پذیرد.

در ساعت 8:30 روز سه شنبه دانش آموزان عزیز در مدرسه حاضر شدند.

پس از انجام تشریفات کنترل رضایت نامه های رسیده ، دانش آموزان گرامی  طی سرویس های مجزا به محل سالن ورزشی اعزام شدند.

پس از حضور درسالن دانش آموزان جهت پوشیدن لباس های ورزشی مناسب به  رختکن سالن هدایت شدند.

پس از آن کار گرم کردن بدن ( نرمش های آماده سازی قبل از بازی فوتسال ) توسط مربیان تربیت بدنی در سالن انجام شد.

سپس دانش آموزان عزیز بصورت تیمی و در شکل منظم و برنامه دقیق علمی ورزشی و با به تن کردن کاورهای مخصوص مسابقه، دانش آموزان عزیز  شروع به بازی مفرح و با نشاط فوتسال در محیطی کاملا مناسب از نظر وضعیت کفپوش و تهویه مناسب نمودند.

پس از پایان سانس اول سالن دانش آموزان در وسط زمین و درفضایی صمیمی و کاملا دوستانه گردهم آمدند  تا با نظر مربیان ورزشی و معاونت پرورشی ، چند نکته اخلاقی تربیتی و ورزشی، برای عزیزان بازگو گردد.

پس از آن سانس دوم شروع و مسابقه تیمی با هیجانی بیشتر همراه بود .

پس از پایان سانس دوم کار سرد کردن بدن به روشی کاملا حرفه ای و علمی توسط مربیان ورزشی ارائه شد.

در پایان ضمن تشویق و ترغیب دانش آموزان عزیز به منظور نشان دادن  اشتیاق بیشتر برای شرکت در  این گونه برنامه ها و فعالیت های اردویی،  که با هدف فراگیری مشارکت در فعالیت های اجتماعی ، ضمن قدردانی از حاضرین  در اردوی ورزشی فوق  ، از آنان پذیرایی  به عمل آمد.

پس از پذیرایی و نظر خواهی از عزیزان حاضر در این اردو ، و بیان اهداف برگزاری این اردوها ، عزیزان جهت پوشیدن لباس  و حرکت  به سمت مدرسه با نظارت مربیان ورزشی ، به رختکن هدایت شدند

پس از آن عزیزان دانش آموز درصحت و سلامت کامل، در مدرسه حاضر شدند، که پس از اطمینان کامل از سلامتی عزیزان ، داش آموزان به سمت خانه های خودحرکت نمودند. این اردوی یک روزه ورزشی – تفریحی و پرورشی ، درساعت 12:30 دقیقه روز سه شنبه 1403/05/02  پایان یافت.